caspercrazee78

"Tanpa Keberanian, Mimpi Tidak Akan Bermakna.."

Monday, June 22, 2009

When it was . . .

Saya tak tahu apa sebenarnya yang sedang saya fikirkan ketika saya sedang menulis blog ini. Semuanya bercampur baur, setiap rasa dan tentang semua yang saya fikirkan. Entahlah, perjalanan hidup ini kadang kala sukar untuk kita jangka. Ada masa semuanya berlaku tanpa kita rancang dan tanpa mengikut kehendak kita. Pelik?

Ada sesetengah perkara berlaku seperti yang kita inginkan, tapi ia muncul dalam keadaan kita tidak menyedari kita sedang melaluinya. Ada sesetengah perkara pula, ianya bukan sesuatu yang kita impikan..atau bukan juga sesuatu yang kita inginkan. Tetapi kita sedang berada di tempat itu...


Mungkin apa yang saya cuba sampaikan kedengaran pelik. Atau terlalu banyak bunga bahasa. Tapi perkara-perkara itu semuanya sedang berputar-putar dalam fikiran saya. Kalau lah saya punya keberanian untuk luahkan semua apa yang saya benar-benar sedang rasa dan fikir sekarang, alangkah lega. Tapi..saya tidak punya semua keberanian itu. Atau mungkin juga, biarlah semua yang tersirat di dalam hati saya & segala rasa yang saya rasa

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home