caspercrazee78

"Tanpa Keberanian, Mimpi Tidak Akan Bermakna.."

Thursday, July 4, 2013

Hati Yang MARAH

Saya marah, bukan merajuk

Marah kerana kau terlanjur berkata-kata

Mungkin kata-katau itu kau cuma kau anggap gurauan

Tapi bagi saya, gurauan itu melampau

Kau selalu berkata kau anggap saya sebagai seorang kawan

Kalau betul seperti apa yang kau anggap

Kau pasti mengerti

Dalam berkawan,

Duit bukan satu ukuran pada saya

Kalau pertolongan yang saya beri

Kau anggap saya akan berkira

Itu silap

Sebelum kemarahan saya ini semakin membakar diri saya dan kau

Lebih baik saya membisu

Membisukan mulut, memekakkan telinga, membutakan mata

Terima kasih di atas anggapanmu

Saya terima

Biarlah saya berpatah arang, berkerat rotan

Hanya jauhari ynag mengenal manikam

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home