caspercrazee78

"Tanpa Keberanian, Mimpi Tidak Akan Bermakna.."

Monday, August 27, 2012

Aidilfitri 2012

Belum terlambat untuk aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri & Maaf Zahir Batin. Tidak seperti tahun-tahun yang lalu, hari raya tahun ne berbeza. Aku yang balik Keningau untuk sama-sama dengan keluarga. Kalau sebelum-sebelum ne, aku d KK jak. Dengan anak-anak (9 ekor kucing-kucing tersayang).

Raya yang aku banyak spent time di dalam kereta (dalam perjalanan) driving sendiri-sendiri. Syukur Alhamdulillah, sepanjang raya ne xda apa-apa yang x diingini jadi. Bila semakin meningkat dewasa ne, pengertian Hari Raya pun berbeza dengan zaman dulu-dulu.

Apa yang penting Hari Raya tu, dapat berkumpul dengan keluarga & spent time bersama. Dan bagi aku sendiri, tradisi 'ikut jak orang tua p beraya' termasuk p rumah sedara mara yang mungkin kurang dikenali..tetap diteruskan. Ini pun salah satu cara dapat spent time dengan keluarga sendiri.

Tahun ne juga, banyak jemputan-jemputan majlis kawin kawan-kawan lama. Klu xpn, ramai juga kawan-kawan yang bertunang. Orang cakap, klu jodoh sdh sampai xkan ke mana. Dan sebagai seorang kawan, aku doakan agar mereka bahagia selalu. Semoga apa juga yang diorang rancangkan di permudahkan.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home