caspercrazee78

"Tanpa Keberanian, Mimpi Tidak Akan Bermakna.."

Thursday, March 11, 2010

ada sesuatu yang mungkin..


sesuatu yang mungkin cuma aku tau..semua yang terjadi mungkin terlalu pahit.terlalu sukar untuk aku dan kau menghadapinya.cuma apa yang tinggal kini..biarlah aku yang mengetahuinya.telah kita putuskan apa yang kita sama-sama mahu.mungkin akan ada terdetik penyesalan dalam hati kita bersama.tapi aku masih percaya, semua yang terjadi ada yang tersirat.tapi apa yang aku masih terkilan hingga kini..kau masih terus dengan penyesalan itu.kadangkala aku senyum dalam kepahitan.bukan berpura-pura,cuma aku masih yakin.yakin yang kau akan memahaminya sedikit masa.kau tak perlu menjadi sesiapa yang lain, sekiranya bukan itu yang kau benar-benar inginkan.atau mungkin sedikit masa lagi.semuanya akan terungkai...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home